HRM Loket Payrolling

HRM Loket Payrolling logoHRMLoket Payrolling richt zich op payrolling voor werkgevers en intermediairs. Daarnaast biedt HRMLoket Payrolling de administratieve afhandeling en contractbeheer voor Zzp-ers en Pseudo-medewerkers. Payrolling is interessant voor ieder bedrijf dat met tijdelijke arbeidsovereenkomsten werkt en die bedrijven die op zoek zijn naar flexibele contractvormen voor de inzet van haar medewerkers.

Indien u als werkgever zelf uw medewerkers werft en selecteert, dan kan payrolling voor u interessant zijn:

  • Alleen de daadwerkelijke gewerkte uren worden gefactureerd
  • De mogelijkheid van meer dan 3 tijdelijke flexibele arbeidsovereenkomsten (vrijwel onbeperkt voor de duur van 3,5 jaar)
  • Mogelijkheid van verlengde proeftijd
  • HRMLoket Payrolling maakt de contracten, salarisspecificaties, etc.
  • Ziekte begeleiding wordt door ons uitgevoerd
  • Al vanaf 1 medewerker mogelijk
  • Vooraf kostencalculatie dus direct inzicht in kosten en besparing

Als opdrachtgever van HRMLoket Payrolling kunt u zich weer bezig houden met uw core-business. U blijft praktisch werkgever, het juridisch werkgeverschap en de administratieve rompslomp inzake personeelsbeheer wordt door HRMLoket Payrolling uitgevoerd.

HRMLoket Payrolling is actief in zowel de Profit als de Non-Profit en onderscheidt zich door maatwerk oplossingen en een persoonlijke service naar werkgevers en medewerkers. Door een degelijke, innovatieve en op kwaliteit gerichte aanpak kan HRMLoket Payrolling payrolldienstverlening scherp aanbieden, daarnaast is HRMLoket Payrolling NEN 4400-1 gecertificeerd (www.normeringarbeid.nl). De samenwerking met verschillende partijen, zoals verzekeraars, accountantskantoren en leasemaatschappijen maakt dat HRMLoket Payrolling ook op het gebied van secundaire arbeidsvoorwaarden een extra rol kan spelen. Natuurlijk werkt HRMLoket Payrolling 100% digitaal en verminderd hiermee de administratieve last tot een minimum voor iedereen en wat resulteert in een gunstige prijsstelling.

“HRM Loket Ontzorgt uw Flexibilisering”

Specialismen:

Payrolling, Backoffice services, maatwerk payrolling, ZZP en Freelance services

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op of kom een kop koffie drinken in ons nieuwe kantoor!

Pascal van den Berg
Oscar Larik

HRMLoket Payrolling B.V.
Brinkhorst 15b
7207 BG Zutphen
Telefoon: (0575) 469 705
E-mail: info@hrmloket.nl
Internet: www.hrmloket.nl

Vereniging voor de bedrijventerreinen van Zutphen